! utomlands och stockholm !

jag har svår stockholms abstinens just nu, så jag ska ta mina sista slantar åka utomlands med syster och sedan stanna i sthlm ett tag och dra med henne på alla roliga saker o sen kommer vi hem lagom till sommaren här börjar! den kan man ju bara inte missa!




juni 2008 var och tittade på backen läggan



vi hade 100 kvadrat och tröck in oss på 10 första veckan! jag, linda, hedda och ylva <3



vi satt på ballen varje kväll.



det var filminspelning nedanför oss och vi gick ut på gk och handlade tequila för 700, accepterade röda byxor och jag sjöng fantastiskt på en toalett..



hösten kom och vi tränade på friskis och såg på idol på helgerna, hängde, fikade och myste och jobbade.



det började bli vår och vi tog hand om labbe!



läggan gick ut, vi letade en ny och träffade carre, janne och enzo som skulle till senegal och vi flyttade in hos dom i kajen!



jag körde mycket bil och roade mig i alla köer



jag tog hand om världens bästa tjej och gjorde allt för henne



vi myste på ballkongen varje kväll



södermalm var stället vi hängde på



tillslut hittade vi killar som drack öl och var solbrända



visst sthlm har sina dåliga sidor men är förbannat läckert hur som helst. jag och hanna tittade på utsikten, åt chips och godis och skulle och bada med ett gäng sköna och snygga killar!



foppa fick trubbel med polisen



jag åkte till värmdö i min fina sommar klänning



jag promenerade hem från essingen och allt var vackert..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0