ibland är stockholm för stort

en gång på söder träffade jag världens sötaste kille, jag gick ner i marcus skor och jacka och skulle köpa snus och cigg. men jag hade inget legg och han som ägde grillen envisades. då klev det fram en kille från ingenstans och intygade att jag var över 18 (hallå 22..). vi snackade lite och sen tittade han ner på min outfit, kom av sig lite och önskade mig en trevlig kväll och försvann innan jag ens visste vad han hette:P

iaf kom att tänka på han för att jag såg en kille på fejjan som var så lik honom!! men hur ska jag kunna förklara vem jag är, eehm du hjälpte mig att handla utan legg i grillen en natt i nov förra året...



nej nu svamlar jag bara, har egentligen lagt mig en gång redan men kunde inte sova..

ska träna imorn och sen fika med linda, yvve och emilia.. :)

puss <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0