!!!

Säger ju att jag blir alldeles knäpp av att jobba natt, förra natten vakna jag fem och den här natten är klockan snart fem och jag är hur pigg som helst och har inte ens somnat än... Har bara skrivit anställningsbevis en månad, sen räcker det.. Inge mer nätter iaf. Då blir det till att använda upp pengarna;) Så som jag har jobbat kommer det ändå inte bli det lättaste tror jag...

Jahapp vad gör man nu då.. Min hals är fortfarande tjorv så kan inte träna fullt ut.. Vad hade annars passat bättre än ett spinning pass klockan sju?? :( Som sagt så är man aldrig så taggad på att träna som när man inte kan! Hatar att inte träna!!! Jag bara äter och äter haha... Speciellt då jag och Jasmina jobbar natt, mackor och kakor är hennes melodi, samt är hon smal som en sticka! Hahaha föressten hon jag jobbar hos tyckte mina bröst och min rumpa försvunnit sen jag jobbade där förra gången, hon slängde bara ur sig det men jag blev sjukt less.. Har alltid tyckt om mina bröst och min rumpa :( Får väl säga att jag gav igen då jag råkade duscha henne med ett halft kilo hallon... ;) "Mmmm gott"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0