Skönhetsknep..

För en gångs skull känner jag att jag har hyfsat bra hy, sömn och fin hy gör så mycket för utseendet.. Har alltid skakat på huvudet åt sådana smågrejer, men efter alla nätter jag jobbat och alla finnar jag haft så inser jag att det är grymt underskattat då hyn skiner och har lyster ;)

Sa upp mig igår, gick ut lite för hårt men hann håva in pengar som räcker till sommarn i alla fall.. Allt eller inget som vanligt, hehe. Ska börja plugga nu igen när jag latat mig nåra dagar. Varit och promenerat med Linda ikväll, kanske våren är påväg snart.. Vi bestämde att påsken ska vi supa till det, för andra gången i år för mig så det blir all in!! Rosé kanske bara för att.. Förra påsken var jag ute och joggade i shorts och tunn tröja, men visst är Luleå bra det med ;)










Kommentarer
Postat av: mysis

har du varit utomlands elleer din brunfis :)?

2010-03-24 @ 15:24:19
Postat av: Anonym

nää det var förra sommarn tyvärr ;) blir det utomlands för dig i vår ?

2010-03-25 @ 12:38:18
Postat av: Anonym

jo åker om 2 veckor till tunisien :) håll tummarna att det är soligt!behöver komma bort till lite sol för en gångsskull. hur ser dina planer ut ?

2010-03-25 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0