Panik!

Klänningen jag köpte förra helgen var som ett nattlinne när jag provade den idag, så när jag får ork måste jag rota igenom garderoben eller göra mig redo för shopping imorn...

Nu är Linda påväg hit, vi ska färga hennes hår i bastun.. MY OCH YLVA KOM HIT!!

Tror även vi ska förbereda kroppen på vad den ska få utstå imorn med en mjukstart med en öl eller två ;P

Måste röja upp i mitt råttnäste till rum före prinsessan kommer, hon är som en liten prinsessa den där Saga.. "Alla älskar Saga!!!!" är hennes standarreplik på allt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar jag kunde, kör stenhårt ikväll tjejer och försök slå mitt rekord med hotellrumsnycklar ;) hahahah LOVEYOU

2010-03-27 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0