Dålig natt..

Read my mind-The killers

Självplågeri klockan halv fyra på natten. Brukade slå mig ner på den ena ballkong i kajen, ballkongen mot tvärbanan och vattnet och slå på den här låten och tända en cigg i somras. Lite svårt i mitt rum nu, hehe nej jag skojade bara. Jag röker inte. Och jag är inte olyckligt kär jag är bara inte okej, eller mer på dåligt humör för jämnan. Tur jag får träffa Saga imorn! :) Och får träffa Sandra och Malin till veckan. Jag och Malin ska dricka öl på hofen.

Det var hur skoj som helst att träna i alla fall. Jag och Sandra blev kallade tanter i början av träningen, sen satt jag och snackade med en tjej jag inte kände mig super gammal i jämförelse.. Så säger hon att hon är -94, bara 6 år Sara, bara 6 år... :O Jag började fan skolan -94, åldersnoja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0