Bråttom!

Igår hade vi det alldeles för trevligt på förfesten och vi var inte i stan föränn halv två. Vi skrattade gott åt att  Olle med sin barryggade klänning kvällen till ära hamnade på en rivig rockklubb. Jag var envis och skulle promt sova i egen säng, men då Linda och Hedda målade upp Simons säng som himmelriket och mitt villkor om att få en panodil så fort jag vaknade lovades så dissade jag min botten och krokade arm med Sabina och vi tog oss till Simons lägga. Vi skedade alla fem med Olle tryckt mot väggen. Ändå så vaknar jag på golvet med min fjällräven jacka och ingen panodil! 

Igår fick vi ett kanon erbjudande av tjejerna som var här. Om vi städade läggan skulle dom komma och laga tacos här ikväll! Så partajj även denna kväll blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0